Braškių dieta

Braškių dieta

Braškės – ypač naudingos ir skanios uogos. Jos padeda, gydantis mažakraujystę, podagrą, kai kurias virškinamojo trakto ir kvėpavimo organų ligas, stiprina imuninę sistemą ir turi priešuždegiminių savybių. Braškėse yra daug naudingų vitaminų ir mineralinių medžiagų. Jas specialistai rekomenduoja, esant hipertonijai, sutrikus maistingųjų medžiagų apykaitai, sergant ateroskleroze.

Be to, ši nuostabi uoga padovanos jums gerą nuotaiką ir padės pamiršti stresą ir nemigą.

Svarbiausia – iš šių uogų galima pasidaryti daug skanių nekaloringų patiekalų. Tad lieknėkite mėgaudamiesi, nes ši skani 4 dienų dieta leis numesti 2 kg viršsvorio.

1 diena

Pusryčiai

Vaisių salotos (320 kcal).

250 g braškių, pusė banano ir pusė obuolio supjaustyti gabaliukais. Sumaišyti su 50 g 1,5 % riebumo natūralaus jogurto ir 1 arbatiniu šaukšteliu medaus.

Priešpiečiai

Braškių pienas (100 kcal).

Iš 100 g braškių padaryti piurė, pridėti 100 ml neriebaus pieno ir pusę arbatinio šaukštelio medaus. Supilti į stiklinę, pridėti 50 ml mineralinio vandens (negazuoto), viską sumaišyti.

Pietūs

Braškių ir šparagų salotos (270 kcal).

Nuvalyti 300 g baltųjų šparagų, grubius galiukus nupjauti. Supjaustyti gabaliukais ir pavirti 5 – 8 minutes pasūdytame vandenyje. 150 g braškių supjaustyti gabaliukais. 100 g agurko nuvalyti ir supjaustyti išilgai plonais šiaudeliais. Kalakutienos krūtinėlės gabaliuką supjaustyti juostelėmis. Šparagus, braškes, agurką ir mėsą sudėti ant lėkštės. Padažui sumaišyti 6 šaukštus pasūdyto sultinio, 1 šaukštą citrinų sulčių, 1 arbatinį šaukštelį alyvuogių aliejaus ir 10 g susmulkintų petražolių. Salotas apipilti padažu ir pabarstyti kedro riešutais (20 g).

Pavakariai

Braškių jogurtas (130 kcal).

150 g braškių supjaustyti pusiau arba į keturias dalis. 75 g 1,5 % riebumo natūralaus jogurto sumaišyti su puse arbatinio šaukštelio medaus, kad gautųsi vienalytė masė. Ja apipilti braškes, pridėti 2 šaukštus kukurūzų dribsnių.

Vakarienė

Pikantiškos salotos (330 kcal).

Išvirti 300 g bulvių su lupena. Smulkiai supjaustyti 0,5 svogūno. Pusę ryšulėlio salierų lapų smulkiai supjaustyti. 100 g braškių supjaustyti smulkiais kubeliais. 50 g nerienios varškės sumaišyti su 50 g natūralaus jogurto (1,5 % riebumo), 5 g susmulkintų petražolių ir 1 arbatiniu šaukšteliu citrinų sulčių. Pagardinti šiek tiek druska ir pipirais. Sudėti svogūnus, salierus ir braškes. Patiekti bulves kartu su varškiniu braškių padažu.

2 diena

Pusryčiai

Duona su braškėmis (200 kcal).

150 g braškių supjaustyti pusiau. Dvi riekes rupios duonos su sėmenimis užtepti 50 g 20 % riebumo varškės, ant viršaus uždėkite braškių.

Priešpiečiai

Egzotinis kokteilis (130 kcal).

Iš 150 g braškių padaryti piurė. Sumaišyti su 50 g 1,5 % riebumo natūraliu jogurtu ir 100 ml ananasų sultimis.

Pietūs

Blyneliai su braškėmis (450 kcal).

Sumaišyti 100 ml pieno (1,5 % riebumo), 1 arbatinį šaukštelį medaus ir 1 kiaušinį, nuolat beriant 50 g miltų ir šiek tiek druskos. Tešlą palikti 30 min. 200 g braškių apšlakstyti 0,5 šaukšto citrinų sulčių. Iš tešlos be riebalų iškepti 2 plonus blynelius. 50 g obuolių piurė šiek tiek pašildyti, pridėti 1 šaukštą koncentruotų obuolių sulčių. Sumaišyti su braškėmis. Jas sudėti ant blynelių ir sulankstyti.

Pavakariai

Braškių pasukos (120 kcal).

Nuvalyti 150 g braškių. Iš jų padaryti piurė, pridėti 150 ml pasukų ir 1 arbatinį šaukštelį medaus.

Vakarienė

Salotos su braškėmis (260 kcal).

Supjaustyti 200 g salotų lapų. Juostelėmis supjaustyti 0,5 geltonosios saldžiosios paprikos. Skiltelėmis supjaustyti pomidorą. Riekelėmis supjaustyti 100 g braškių. Sumaišyti 30 g natūralaus jogurto (1,5 % riebumo), 2 šaukštus neriebios varškės, 15 g citrinų sulčių ir 1 šaukštą vandens. Padažą pagardinti druska ir pipirais. Viską sumaišyti ir apipilti padažu. Patiekti su 4 traškiais duoniukais.

3 diena

Pusryčiai

Dribsniai su braškėmis (310 kcal).

Supjaustyti 150 g braškių. Iš pusės uogų, 50 ml saldaus pieno išrūgų ir 1 šaukšto koncentruotų obuolių sulčių padaryti piurė ir sumaišyti su 100 g neriebios varškės. Pusę banano supjaustyti ritinėliais, sumaišyti su varškės ir braškių mase ir 2 šaukštais avižų dribsnių.

Priešpiečiai

Braškių kefyras (140 kcal).

Iš 150 g braškių, 150 ml neriebaus kefyro ir 1 arbatinio šaukštelio medaus padaryti piurė.

Pietūs

Melionas su braškėmis (240 kcal).

250 g meliono minkštimo supjaustyti gabalėliais. 150 g braškių supjaustyti pusiau. Viską sudėti į lėkštę. Ploną gabalėlį kumpio uždėti ant viršaus. Smulkiai supjaustyti šakelę mėtos ir pabarstyti ant patiekalo.

Pavakariai

Apelsinų ir braškių piurė (140 kcal).

Pagaminti piurė iš 150 g braškių, 150 ml apelsinų sulčių ir 1 arbatinio šaukštelio medaus.

Vakarienė

Daržovių asorti su aštriu braškių padažu (360 kcal).

150 g bulvių supjaustyti mažais gabaliukais. 100 g žiedinio kopūsto supjaustyti žiedynėliais. 100 g morkų supjaustyti mažais kubeliais. Bulves su morkomis pakepinti alyvuogių aliejuje apie 10 min. Žiedinį kopūstą dėti į keptuvę ir pagarinti uždengus dangčiu 3 – 5 min. 100 g braškių supjaustyti plonais ritinėliais. Pusę šaukštelio sviesto pašildyti nedidelėje karšto vandens vonelėje, įdėti 10 g miltų. Įpilti 80 ml pieno (1,5 % riebumo), pagardinti druska ir pipirais. Į padažą sudėti braškes. Daržoves sumaišyti su braškių padažu. Galima valgyti su 2 gabalėliais duonos.

4 diena

Pusryčiai

Sūris su braškėmis (290 kcal).

2 riekeles rupios duonos užtepti neriebia varške. 30 g kamabero sūrio (30 % riebumo) supjaustyti juostelėmis. Nuvalyti 70 g braškių. Pusę uogų supjaustyti ritinėliais, kartu su sūriu sudėti ant duonos.

Priešpiečiai

Vitaminų mišinys (210 kcal).

Pusę obuolio supjaustyti gabaliukais. Pusę apelsino padalinti skiltelėmis. Iš vaisių, 100 g braškių, 1 arbatinio šaukštelio medaus ir 150 ml saldaus pieno išrūgų padaryti piurė.

Pietūs

Menkė su braškėmis (250 kcal).

Susmulkinti 100 g salotų. 150 g braškių supjaustyti ritinėliais. Pusę svogūno supjaustyti plonais pusžiedžiais. 100 g menkės filė apipilti 20 ml citrinų sulčių, pabarstyti druska ir pipirais. Apkepti iš abiejų pusių 1 šaukšte augalinio aliejaus. Likusias citrinų sultis sumaišyti su 1 šaukštu vandens, garstyčiomis, druska, pipirais, 1 arbatiniu šaukšteliu obuolių sulčių ir 10 ml augalinio aliejaus. Salotas, braškes ir svogūną dėti į lėkštę, apipilti padažu. Menkę dėti ant viršaus.

Pavakariai

Marinuotos braškės (140 kcal).

Nuvalyti 300 g braškių, 1,5 šaukšto vandens sumaišyti su 1 šaukštu citrinų sulčių ir 1 šaukštu medaus. Sumaišyti su braškėmis ir pamarinuoti maždaug 30 min. Patiekti kartu su 50 g jogurto.

Vakarienė

Daržovių salotos su padažu (300 kcal).

Padaryti piurė iš 100 g braškių, 50 g natūralaus jogurto (1,5 % riebumo) ir 50 g neriebios varškės. Sumaišyti su 5 ml citrinų sulčių ir 5 ml obuolių sulčių, pagardinti druska ir pipirais. 100 g morkų, 100 g salierų lapų ir 100 g paprikos supjaustyti. Daržoves sumaišyti su padažu.