Vasaros dieta

Vasaros dieta

Ši dieta numatyta savaitei – 7 iškrovos dienos. Jos laikytis vasarą bus ne taip sunku – galima rinktis iš gausybės nebrangių, šviežių vaisių ir daržovių, o ypač mažai kalorijų turintis racionas šiltuoju laiku lengviau ištveriamas.

Pirmadienis

Daržovių diena. Išsirinkite bet kurią mėgstamą daržovę ir valgykite ją bet kokiais kiekiais visą dieną. Nepamirškite gerti daugiau paprasto vandens.

Antradienis

Vaisių diena. Mėgstamą vaisių valgykite pusryčiams, pietums ir vakarienei. Užkandžiaukite taip pat tik šiuo vaisiu. Jei jausitės labai alkana, išgerkite stiklinę kefyro arba jogurto.

Trečiadienis

Uogų diena. Valgykite mėgstamas uogas visą dieną. Nepamirškite gerti daug mineralinio vandens be angliarūgštės.

Ketvirtadienis

Rūgpienio diena. Išsirinkite bet kurį gėrimą be cukraus (kefyrą, jogurtą, išrūgos) ir gerkite jį mažais gurkšneliais. Galima suvalgyti šiek tiek neriebios, šiek tiek pasaldintos varškės.

Penktadienis

Daržovių diena. Vėl išsirenkame bet kokią mėgstamą daržovę (galima netgi bulves, tačiau nekeptas) ir valgome visą dieną. Geriame virintą arba mineralinį vandenį.

Šeštadienis

Dar viena uogų diena. Prieš miegą galima išgerti stiklinę kefyro.

Sekmadienis

Visą dieną galima gerti tik vaisių sultis.