Savaitgalio dieta

Savaitgalio dieta

Kai kuriems patinka dietos laikytis darbo dienomis, tačiau dviejų – trijų dienų iškrovos dietas geriausiai palikti savaitgaliui, nes nedidelis kalorijų kiekis gali sukelti silpnumą ir sunkesnį dėmesio sutelkimą. Jei per išeigines jums labiau patinka pasilepinti gardumynais, iškrovą teks atidėti pirmadieniui.

Šią dietą reikėtų derinti su fiziniais pratimais: mankštinkitės, užsiimkite aerobika arba pašokite, pašokinėkite per virvutę du kartus per dieną po 15 – 20 minučių.

Šeštadienis

Pusryčiai. Stiklinė neriebaus kefyro, 100 g rupios duonos su gabalėliu sūrio.

Pietūs. Indelis konservuotų žirnelių arba kukurūzų, salotos iš 2 pomidorų, 2 agurkų, žalumynų ir augalinio aliejaus (geriausia alyvuogių).

Vakarienė. 100 g žuvies ir stiklinė kefyro.

Sekmadienis

Pusryčiai. Žalioji arbata be cukraus su 2 – 3 džiūvėsėliais.

Pietūs. 2 – 3 virtos bulvės, rauginti arba šviežūs kopūstai su alyvuogių aliejumi, kukurūzai.

Vakarienė. Stiklinė kefyro, 100 g vištienos krūtinėlės arba kiaušinis, bet kokios daržovės.