Pirmadienio dieta

Pirmadienio dieta

Jei per išeigines leidote sau daugiau nei galima, šventėte ypatingą progą ar tiesiog puikiai papietavote restorane, išbandykite vienos dienos dietą – pirmadienio dietą. Kitaip nei kitos iškrovai skirtos dietos, pirmadienio dieta nevers jūsų badauti. Ji gana subalansuota. Per dieną suvartosite apie 1200 kcal, apie 26 g riebalų (iš jų 8 g sočiuosius), 1200 mg kalcio ir 29 g ląstelienos.

Pusryčiai

Stiklinė dribsnių su neriebiu pienu, gabalėlis dietinės duonos su 2 šaukštais mocarelos sūrio, persikas.

Pietūs

Lėkštė daržovių sriubos ir sumuštinis: į paplotį įdėkite sūrio ir šiek tiek pakepkite, kad sūris išsilydytų. Pridėkite salotos lapą, pomidorą, svogūno, 1 šaukštą kečupo.

Pavakariai

Neriebus jogurtas.

Vakarienė

Salotos: salotų lapai, agurkas, mažas pomidoras, svogūno laiškai, morka, 1 arbatinis šaukštelis alyvuogių aliejaus, 1 šaukštas acto; vištos krūtinėlė, pagaminta be riebalų, garuose pagamintų brokolių stiklinė, maža kukurūzų burbuolė, 10 braškių.