Natūralios vonelės pėdoms

Natūralios vonelės pėdoms

Gražios ir prižiūrėtos pėdos – labai svarbi moters įvaizdžio dalis, ypač vasarą. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip norimo efekto pasiekti namų sąlygomis, esant minimalioms laiko ir pinigų sąnaudoms.

Švelnios vonelės

Valymas

Tokia procedūra ne tik valo pėdas, bet ir nuima nuovargį, stiprina kraujo apytaką. Į 3 litrus šilto arba karšto vandens įdėkite 3 valgomuosius šaukštus druskos (geriausia jūros, tačiau galima ir paprastos) ir 1 valgomąjį šaukštą geriamosios sodos. Įmerkite pėdas į vandenį ir atsipalaiduokite 15 – 20 minučių. Kai pėdos pakankamai išmirks, pašveiskite jas pemza arba šveitikliu, masažuojant jas rutuliniais judesiais. Be to, norint pašalinti negyvas ląsteles, galima naudoti vaisių rūgštis – tiesiog įspauskite į vonelę apelsino arba citrinos skiltelę.

Minkštinimas

Šiurkščios pėdos – viena iš dažniausių pėdų problemų. Įvairiomis procedūromis jas galima suminkštinti net namie.

Sumaišykite su vandeniu mėlynojo molio, kad gautųsi košė. Tada užtepkite jos ant pėdų kaip kaukę. Masei pradžiūvus, nuplaukite ją šiltu vandeniu ir patepkite pėdas maitinamuoju kremu.

Pėdas puikiai minkština ir šiltos pieno vonelės. Tam jums reikės tiesiog pašildyti iki kūno temperatūros pieną. Pamerkite į vonelę pėdas 10 – 15 minučių, po procedūros nusausinkite ir patrinkite jas citrinos gabalėliu.

Nuospaudoms suminkštinti puikiai tiks ši procedūra: dvi virtas bulves sutrinkite šakute ir įpilkite pieno. Gautą masę dėkite ant pėdų ir apvyniokite polietileno plėvele. Tuomet apsiaukite šiltomis kojinėmis. Po pusvalandžio pėdas nuplaukite šiltu vandeniu.

Įtampos sumažinimas

Jūsų kojos įsitempusios po dienos ant aukštų kulniukų? Norėdami sumažinti neigiamą tokio streso poveikį, paruoškite savo kojoms vonelę su ledukais iš užšaldyto ramunėlių arba mėtų užpilo. Galima naudoti ir paprastą ledą, tik tokiu atveju į vonelę įlašinkite porą lašų mėtų eterinio aliejaus arba citrinų sulčių.

Nuo prakaitavimo

Stipraus prakaitavimo profilaktikai galima naudoti voneles su ąžuolo ir ievos žieve, asiūklių ir lazdynų lapais, šalaviju, erškėtuogėmis, granato žievelėmis. Užpilas gaminamas taip: 2 valgomuosius šaukštus džiovintų augalų mišinio užpilkite 2 stiklinėmis verdančio vandens ir palikite 2 – 3 valandas. Tuomet užpilą perkoškite ir laikykite šaldytuve.

Ruošdami šią vonelę, įpilkite ½ stiklinės šio užpilo. Po procedūros sausas pėdas ištrinti 2 % boro rūgšties tirpalu (1 arbatinis šaukštelis stiklinei vandens). Be to, normalizuoti prakaitavimą padeda ir šiltos vonelės su nedideliu eterinio aliejaus kiekiu arba su silpnu kalio permanganato tirpalu.

Masažas

Pėdų masažas stimuliuoja ne tik raumenų darbą, jis teigiamai veikia visą organizmą. Pėdose yra tūkstančiai nervinių galūnių, veikiančių visą žmogaus būklę. Po vonelės pamasažuokite savo pėdas, patepę jas eteriniu arba alyvuogių aliejumi.

Pėdas švelniai spaudykite abejomis rankomis – nuo kulno pirštų link, lyg gręždami kempinę. Įsivaizduokite, kad nuovargis iš pirštų teka lauk. Atlikite 3 – 5 tokius judesius kiekvienai pėdai. Tuomet reikia paeiliui išmasažuoti visus kojų pirštus nuo pėdos nagų link. Galiausiai, sukamaisiais judesiais pamasažuokite pirštais padų centrą laikrodžio rodyklės kryptimi ir prieš laikrodžio rodyklę.