Lieknėjame sodyboje

Lieknėjimas sodyboje

Vasara sodyboje – puikus būdas sulieknėti, sustiprinti organizmą ir tiesiog puikiai pailsėti. Aktyvus poilsis – pasivaikščiojimai, plaukimas, grybavimas, uogavimas – padės natūraliai padidinti fizinį aktyvumą, o šiltas oras, nestresinė nuotaika ir šviežios daržovės bei vaisiai padės sumažinti potraukį maistui ir sumažins raciono kaloringumą.

Daugumą žmonių kankina klausimas, ką gaminti, ilsintis sodyboje, ypač kai nėra normalių maisto gaminimo sąlygų. Tokia situacija dar palankesnė, norint palaikyti puikią organizmo formą.

Iš anksto pasiruoškite sąrašą reikalingų maisto produktų. Sąraše turėtų būti tik patys būtiniausi ir mažai kalorijų turintys produktai. Rinkitės tokį maistą, kuris ilgai negenda ir kurio nereikia laikyti šaldytuve. Geriausia būtų apgalvoti viso poilsio laiko meniu.

Štai paprastas tokio meniu pavyzdys.

Pusryčiai:

a) Suvalgykite dubenėlį dribsnių su pienu, puodelį jogurto ir šiek tiek vaisių bei uogų;

b) Paruoškite omletą su daržovėmis ir žalumynais. Užbarstykite šiek tiek trinto sūrio.

c) Pasidarykite kelis sumuštinius su neriebiu paštetu, sūriu, vytinta mėsa, nesaldžiu džemu arba medumi. Imkite plonytes duonos riekeles ir užtepkite jas plonai – taip suvalgysite daugiau sumuštinukų, tačiau jų kaloringumas bus mažesnis.

Pietūs:

Suvalgykite pietums salotų. Gaminkite jas iš įvairių šviežių daržovių, pagardinkite neriebiu padažu.

a) Agurkai, šviežias kopūstas, svogūnas ir vienas virtas kiaušinis. Gabalėlis duonos.

b) Virti ryžiai, bazilikas, obuoliai, abrikosai, kumpis.

c) Pomidorai, bazilikas, alyvuogės, svogūnas, Gabalėlis duonos.

d) Naminis sūris, agurkai, svogūnas.

Vakarienė:

Sriuba, ragu arba nedidelė porcija mėsos su garnyru.

a) Šaltibarščiai.

b) Makaronai su pomidorų padažu ir konservuota žuvimi.

c) Grybų sriuba su daržovėmis ir bulvėmis.

d) Gabalėlis vištienos, troškintos su daržovėmis.

e) Anglyse keptos bulvės su konservuotomis pupelėmis.

Užkandžiai:

a) 30 g saulėgrąžų arba riešutų.

b) Šviežūs vaisiai arba uogos su neriebiu jogurtu arba rūgpieniu.

c) Kakava su pienu.