Kaip išsimiegoti besilaukiant?

Kaip išsimiegoti besilaukiant

Visos būsimos mamytės supranta, jog netrukus miegas bus prabanga, tad svarbu juo pasimėgauti, kol galima – nėštumo metu. Tačiau nėštumo metu, kad ir kaip norisi, ne visada pavyksta puikiai išsimiegoti.

Miego problemos yra gana dažnos nėštumo metu dėl įvairiausių priežasčių:
– Nėštumo metu naktį jums gali tekti dažnai keltis šlapintis. 
– Kadangi keičiasi jūsų kūno formos, jums gali būti sunku rasti tinkamą miegui poziciją.
– Jūsų kūno termoreguliacijos „aparačiukas“, regis, nuolat veikia blogai. Jums gali būti per karšta po antklode, o atsiklojus – per šalta.
– Jums gali neduoti užmigti nugaros skausmai.
– Jus gali kamuoti nepailsinčios kojos, kai gulint jas trūkčioja, tampo.
– Dažnas nusiskundimas – kojų mėšlungis.
– Jums gali niežėti kūną.

Jei jūs neišsimiegate, pasikalbėkite su jus prižiūrinčiu gydytoju. Jis galės jums patarti, kaip išvengti šių problemų, ar bent jau pasijusti geriau. Padėti gali gulėjimo pozos pakeitimas. Pabandykite atsigulti ant šono, palenkdama apatinę koją per kelį, kad palaikytumėte savo pilvuką. Taip pat gali pagelbėti miegas su pagalve tarp kojų.

Padėti užmigti gali ir paprasti atsipalaidavimo pratimai. Susikoncentruokite ties švelniu, ritmišku kvėpavimu, atpalaiduokite visą kūną vienu metu. Geriau išsimiegoti padėti gali pratimai, gerinantys kraujotaką ir pašalinantys stresą.

Palaidi medvilniniai naktiniai marškiniai arba miegas nuogai gali padėti išvengti perkaitimo.

Ką sako tyrimai

Pagal vieną studiją, 97 procentai nėščių moterų turi miego sunkumų. Tai gali atsitikti bet kuriuo metu. Tyrime dalyvavusių moterų problemos buvo įvairios: nuovargis, nemiga, poilsio trūkumas bei prabudimai naktį.