Geriausias maistas kūdikiams

Geriausias maistas kūdikiams

Yra įvairių sveikų ir puikiai tinkančių kūdikiams maisto produktų, tačiau kai kurie jų – ypač vertingi ir naudingi. Štai kūdikių maisto „superherojai“, kuriuose daug naudingų maistinių medžiagų, kurie lengvai paruošiami ir labai patinka kūdikiams.

Be to, viskam, kas nauja, atviras kūdikis – idealus ragautojas. Nors vyresniems vaikams „sveikas“ maistas dažniausiai ne prie širdies, kūdikiai mielai valgo tokį maistą. Daugelį tėvų stebina, jog kūdikiams jis patinka arba nuo pirmojo kąsnio, arba po keleto maitinimų.

Pradėjus duoti kūdikiui naujo maisto, palaukite keletą dienų prieš vėl duodant ką nors nauja, kad galėtumėte nustatyti galimas alergijas maistui. Jei jūsų kūdikis dar tik pradedantysis valgyti kietą maistelį, būtina jį pertrinti iki vienalytės piurė.

Moliūgas

Moliūgas – puikus vitaminų A ir C šaltinis. Jis natūraliai saldus ir sutrintas yra malonios tekstūros.

Paruošimas: Patiems mažiausiesiems tiesiog padarykite moliūgo ir kitų daržovių piurė, pavyzdžiui, moliūgo ir bulvių. Paeksperimentuokite, kad sužinotumėte, kas labiausiai mažyliui patinka.

Lęšiai

Turi daug baltymų ir ląstelienos – puikus maistas.

Paruošimas: Sumaišykite virtus lęšius su kitomis daržovėmis, ryžiais ir prieskoniais (baziliku ar raudonėliu). Virdami galite pagardinti lauro lapais, tačiau juos, prieš duodant kūdikiui, būtina išimti.

Tamsiai žalios lapinės daržovės

Šios daržovės turi daug geležies ir folatų. Špinatai – žinomiausi šios grupės atstovai, tačiau yra daug kitų, pavyzdžiui, lapiniai kopūstai, burokėlių lapai.

Paruošimas: išvirkite garuose lapus, sutrinkite juos ir sumaišykite su košele. Galite paeksperimentuoti su proporcijomis, kad sužinotumėte, kaip labiau patinka kūdikiui.

Mėlynės

Tamsiai mėlyna spalva šias uogas nudažo flavonoidai antocianinai, kurie teigiamai veikia regėjimą, smegenų veiklą ir net šlapimo trakto organus.

Paruošimas: mėlynės puikiai tiks su šviežiu natūraliu jogurtu. Be abejo, jas vaikai mielai valgo ir vienas.

Avokadai

Avokadai – puikus nesočiųjų riebalų šaltinis. Juose esantys riebalai netgi panašūs į mamos piene esančius riebalus. Nesotieji riebalai – geri riebalai, o kūdikiams jų reikia, kad gerai vystytųsi smegenys.

Paruošimas: Pabandykite sutrintą avokadą sumaišyti su kitu maistu, pavyzdžiui, natūraliu jogurtu, obuolių tyrele. Jei su vaikeliu kur nors einate, galite pasiimti su savimi avokadą. Jis gali keliauti kartu tiesiog rankinėje kambario temperatūroje. Reikalui esant, galite papjaustyti jį griežinėliais ir duoti vaikui arba tiesiog pagremžti šaukšteliu ir pamaitinti mažylį.

Mėsa

Mėsa – puikus cinko ir geležies šaltinis.

Paruošimas: Virkite. Virtas maistas – idealus kūdikiui – lengvai paruošiamas, lengvai kramtomas ir yra daug paruošimo variantų. Eksperimentuokite, patiekdami mėsą su skirtingomis daržovėmis. Jei vaikutis jau pakankamai didelis ir duodate nesutrintos mėsos, virkite ją pakankamai ilgai, kad ji taptų minkšta ir lengvai kramtoma.

Džiovintos slyvos

Džiovintose slyvose daug ląstelienos ir jos gali padėti užkietėjus viduriukams, kas gali atsitikti, pradėjus vaikelį primaitinti.

Paruošimas: Sutrinkite džiovintas slyvas ir tiesiog duokite vaikučiui arba sumaišykite su kitu maistu – košyte ar obuolių tyrele. Jei kūdikiui stipriai užkietėjo viduriai, galima vieną ar du šaukštelius išspaustos džiovintų slyvų tyrelės įdėti į mišinuką ar savo pieną.

Avinžirniai

Kaip ir lęšiai bei kiti ankštiniai, avinžirniai turi daug baltymų ir ląstelienos.

Paruošimas: Pabandykite sutrinti virtus avinžirnius, pagardindami česnaku. Taip pat galite tiesiog išvirti avinžirnių ir duoti vaikui valgyti su rankytėmis. Toks „lesiojimas“ vaikučiams gana priimtina veikla.

Mandarinai

Juose daug vitamino C, ir antioksidantų. Jie be galo patinka vaikams.

Paruošimas: Tiesiog padalinkite mandariną skiltelėmis ir duokite vaikui.