Baltymų dieta

Baltymų dieta

Pagrindinis šios dietos principas – atsisakyti produktų, kuriuose gausų angliavandenių: duona, makaronai, kepiniai, bulvės, cukrus. Be to, teks atsisveikinti ir su riebalais: augaliniu aliejumi bei gyvulinės kilmės riebalais. Už tai apribojimų liesos mėsos, žuvies, neriebių pieno produktams, kiaušiniams, salotoms, daržovėms ir vaisiams nėra. Baltyminis maistas suteikia sotumo jausmą, nes virškinamas kur kas ilgiau nei angliavandeniai.

Pirmiausiai tirpsta glikogeno atsargos. Šiame etape kūnas netenka daug skysčių, dėl to gana greitai numetama svorio. Tuomet pradeda eikvotis riebalų atsargos ir krenta raumenų svoris – jie auga, organizmui gaunant gliukozės.

Svoris kris lėtai, tačiau užtikrintai. Net jei svarstyklių rodyklė kurį laiką užstrigo ties ta pačia padala, pabandykite išmatuoti talijos ir klubų apimtis – daugeliui svoris nebekrenta, tačiau kūno linijos tobulėja.

Baltymų dietos nerekomenduojama laikytis ilgiau nei 2 savaites, nes ji apkrauna inkstus. Rekomenduojama gerti kuo daugiau vandens. Nepamirškite ląstelienos, kurios gausu žaliose nekrakmolingose daržovėse.